Blogia
javiernticx

All Things Bakelite: The Age of Plastic סרט מקוון חינם

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

cleanuri.com

⇑⇑⇑⇑⇑⇑⇑

 

 

ג 'ון א' מאהר קורות חיים: כל הדברים בקליט: עידן הפלסטיק, סרטו של ג'ון מאהר, הוא טבלה מחזורית וירטואלית של אלמנטים המשלבים יצירת סיפור עליז ופרובוקטיבי על "אבי הפלסטיק המודרני". בשנת 1907, ליאו הנדריק Baekeland, כימאי אמריקאי יליד בלגיה, עשה אחד הגילויים הטרנספורמטיביים ביותר של המאה ה -20: Bakelite. זה היה הפלסטיק הסינתטי הראשון, והוא הוביל לפיצוץ של חומרים מעשה ידי אדם חדשים שסימנו את ראשיתו של העידן התעשייתי המודרני שלנו דוקומנטרי ארה"ב שנת יציאה: 2018. על כל הדברים.

כל הדברים

כל הדברים בקליט - עידן הפלסטיק. כל הדברים בקלית -. כל הדברים Bakelite אתמול בשעה 3:03 דולי קרטיס, המארח של באז מאחורי הקלעים, מברך את חברי צוות ההפקה מבוסס קונטיקט מתוך הסרט התיעודי, All. כל הדברים Bakelite ב Vimeo. חינם יסמין כל הדברים Bakelite: עידן הפלסטיק הוא הסרט העצמאי החמש עשרה כי ג 'ומס החברה JEM סרטים הפיק. המפיק בפועל יו קראקר הראשון הביא את הרעיון לג'ון ויחד הם אספו את המשאבים ועיצבו את סיפורו של באקלנד וההמצאה הטרנספורמטיבית שלו. https://developerexchange.network/blog/view/1363273/making-sing-street-gwyliwch-ran-1-2017-yesmovies-720px-dim-arwydd

כל הדברים בקליט: גיל הפלסטיקה. כל הדברים באקליט: עידן הפלסטיק כל הדברים בקליט: עידן הפלסטיק הוא סרט תיעודי עליז ופרובוקטיבי בן שעה, אשר לוכד הן את הפלא והן את הקללה של הכימאי Leo Hendrik Baekelands ההמצאה הגדולה ביותר: הפלסטיק הסינתטי הראשון.

0 comentarios